söndag 9 augusti 2009

Siljansnäs 2009


Vet inte vad arrangörerna tänkte på när de lade Kräftstjärtssvängen och Flygfesten under samma helg.. Men å andra sidan kanske detta gjorde att fler faktiskt tog sig dit. Det var ju ett snabbt hopp emellan de båda evenemangen (19Nm).
Själv körde jag bil då jag inte kunde komma ifrån mer än några timma under lördagen. Jag valde Flygfesten - och det gjorde jag nog rätt i! Vilken show! Mer bilder kommer senare då jag har kabeln för att ladda över bilderna med.
Mange, Andreas och Pelle hade bokat in Siljansnäs sedan länge. Andreas hade fixat husbil som han och Pelle körde upp. Mange flög upp VOD med Einar. Tydligen var det fest redan på fredagskvällen för när jag träffade Mange och Andreas på lördagen så låg Mange på en filt och sov medans Andreas såg mosig ut... "För mycket sol" var kommentaren.. Jag undrar jag.. :)
Har inte fått någon rappoort från kräftskivan ännu - väntar med spänning!
Over and out!
/Mats

Inga kommentarer: